Основні напрями виховання сплановані відповідно до Програми для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»., Концепції виховання дітей та молоді у національній системі виховання, Концепції громадянського виховання, Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ століття», Національної доктрини розвитку освіти, «Концепції превентивного виховання дітей і молоді», Концепції національно- патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої Наказом МОН України від 16.06.2015 №641.
Невід’ємною складовою всього освітнього процесу є виховний процес, зорієнтований на загальнолюдські цінності. Сучасне реформування освіти орієнтовано на те, щоб зробити випускника конкурентоздатним у ХХІ-му столітті – випустити із закладу всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.
Створення виховного простору соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних середовищах суспільного життя.
Уся система виховної роботи в ліцеї реалізовується через:
1. Роботу класних керівників і майстрів виробничого навчання (виховні години, позакласні виховні заходи, спільні добрі справи, індивідуальна робота).
2. Навчальну виховну діяльність викладачів – предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи).
3. Діяльність Ради учнівського самоврядування.
4. Роботу гуртків.
5. Патронаж (супровід) соціально-психологічної служби закладу.